01:03



Nu har jag fixat win 7 till datorn, jag vet, bättre sent än aldrig va? Dock med viss hjälp från grannen :P
Har ingen större uppfattning om det än men det kommer väl. Klockan säger sova eftersom jag får besök av målerifarbröderna tidigt!


Imorgon får vi se hur jag känner mig, halsen ömmar lite just nu men jag hoppas att det har gett med sig tiiill morgonen. Är sugen på att fara och träna lite och få ur mig lite ur kroppen. Det bubblar i mig och dessa bubblor vill jag gärna ska försvinna innan det bubblar över. Mycket bubbel bubbel.
Men ändå, en del saker, jag förstår inte. Vad är problemet?


Tillit . . . jag vet inte. Det är ett knepigt ord idag. Mycket knepigt.



Jag vill måla. Pyssla. Sy. Göra fint.


Nassinuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0