01:32





Full fart idag. Ungefär. Vaknade upp och inte långt efter kom sonen hem. Älskade hjärtat har fått tillbaka sin besvärliga hosta. Jag hoppas att den ska gå över fort. Får se, än så länge inatt har det inte alls varit mycket och jag funderar lite om varför det är så stor skillnad?!
Påbörjade i alla fall en städning som aldrig verkar ta slut. Jag har fortfarande en del kvar att göra. Det är skönt när det är rent och fint. Allt doftar gott och glänser. Får se hur mycket energi jag har kvar till morgondagen. Har även tvättat en hel del ikväll. Mycket skönt. Ingen tvätt alls just nu och det var längesedan jag hade det så. Nu ska jag försöka hålla undan bättre så det slipper bli så mycket ännu en gång.



Fick även besök idag, bara så där helt apropå. Det var trevligt. Fick hit lite material så jag ska göra mig en liten hylla. Jag hoppas det ska bli så bra som jag tänker mig att det ska bli. Vore fantastiskt!
Besöket hjälpte mig även med sonens dator lite så nu är han verkligen i eld och lågor över sina nya spel :) Kommer bli lite extra svårt att hålla han borta från datorn denna vecka. Men det är ingen större utmaning.


 

 

Light me ! 



Inga storslagna planer för morgondagen. Får se vad jag ska hitta på. Vore kul att göra något med sonen men mycket beror på hur han får sova och hur slut han är av hostan (som hittills är utebliven) imorgon. Kanske hälsa på någon. Får se vart min egen ork tar mig också.
Städningen har jag i alla fall tänkt att avsluta!


Jag är less mina funderingar. Mina tankar om hur jag vill att mitt liv ska se ut. Jag är less att utveckla mig själv. Men, det är väl en tanke att jag en dag ska ha kommit underfund med hur och vem jag är. Dock verkar det som att ju mer jag utvecklas, ju mer problem blir det runt om mig. Jag förstår inte. Är det fel att jag vill vara jag?! Det känns som det. Ska jag återgå till att vara som förut för att göra alla andra nöjda, eller?! Åh, om jag bara slapp att få alla dessa tankar. Alla vinklingar och vägningar fram och tillbaka. För och nackdelar.
Låt mig få sova istället . . .






Mycket bra nattmusik !



Kommentarer
Postat av: Syster

Han kanske har någon allergi? (eller helt enkelt bara dålig miljö där han annars är?)

2010-03-08 @ 08:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0