10:48




Det håller i sig vill jag lova! :D
Ingen kunde vara mer lycklig än jag att jag får sova om nätterna!! Känns som om jag bara skriver om sömn just nu men det är en befrielse så länge det får hålla i sig!
Jag orkar med livet aningens mer när jag får sova. Svårare än så är det inte och det är en känsla som inte finns med mig så ofta under året.




Ska strax fixa med lite lunch, blir ganska tidigt idag. Sonen och jag ska snart bege oss till staden för att plaska runt lite i bassänger under dagen :) Det ska bli både skönt och roligt. Längesedan vi var iväg och badade.
Om orken sedan håller i sig lite i alla fall så ska vi gå ut och äta med en kompis. Jag hoppas verkligen att man inte är helt färdig efter badet. Men det borde nog gå bra :)



Mys ikväll :) Har trixat fram en ny film till sonen, han kommer att bli så glad, har velat se den så länge :)


Imorgon är det earth hour, då ska jag släcka ner, tända en bunt med värmeljus och något väldoftande också. Sätta mig med en bra bok och bara må :)


Redan en del uppbokat nästa vecka. Men det blir nog bra. Börjar känna mer vilja till att boka och fixa. Måste bara se till så att det inte blir för mycket. Vill inte falla tillbaka fort. Kanske kunna hålla det på en rimlig nivå :)















Kaffekopp nu
och sedan
ordna för dagen :)




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0