22:06




Nu har jag varit duktig. Så många nätter som jag har legat och tänkt på detta och nu har jag i alla fall gjort det en gång.
Nyutstigen ur duschen efter en lång och skön promenad ute i det betydligt-kallare-än-vad-jag-trodde vädret. Men det var så härligt och jag känner mig helt slut i kroppen. Hjärnan har fått arbeta på ett nytt sätt och det känns så lättande. Hade klätt mig otroligt mycket för att inte mina leder skulle ta så mycket stryk. Nu är det bara vänta och se om jag hade gjort ett bra jobb eller om jag kommer att ha ont halva natten. Men jag tror det var värt det hela hur som helst.
Nu ska jag bara lyckas gå några fler gånger och förhoppningsvis få in det till en vana igen. En god vana! Det är vad jag behöver.



Har haft fullt upp idag. Kaffefrämmande imorse medans grabbarna sjöng och showade :P Dyra i drift är dom också 100:- / uppträdande. Dom lär sig hur man ska tjäna pengar :P
Sen har det varit barn och grannar hela dagen. Jag känner mig rätt slut, men det har varit en bra dag idag. Mycket skönt.
Jag hoppas att solen ska skina imorgon också, får se om jag tar mig en liten omväg via älven i staden då och ser om jag kan få något fint fotografi :)



Ska strax lägga mig och se lite Criminal minds innan jag har tänkt sova. Ska se om jag kan somna tidigt så kanske jag vaknar i hyffsad tid imorgon.
Denna vecka som kommer har jag fullspäckad med saker. En del roliga, en del nödvändiga och en del som ska ge mig något. Jag längtar till torsdagkväll väldigt mycket! Hoppas på att det ska bli tokroligt :)









Grattis på
födelsedagen
käre Far ! <3














Hur mycket kommer jag att måsta offra? . . .





Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänker på dig också ofta & hoppas du har det...åtminstone okej. Förhoppningsvis mer än så, snart iaf. Hur går med med medicin och sömn?

Många kramar!

2010-03-15 @ 00:27:49
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0