23:01





Idag har det varit en fullspäckad dag. Fick besök imorse, delade en kaffekopp eller fyra och pratade. Det var trevligt. Vissa saker är på rätt väg, jag hoppas bara att det fortsätter så.
Fick hjälp med att avmaska (eller vad det nu heter) sonens halsduk som jag har sysselsatt mig med många kvällar. Så ikväll har jag även fixat till den så den är klar för andvändning. Det tog mig bara cirka 1 ½ år att få den klar :P



Sedan bar det iväg för mig och sonen. Vi begav oss till syster och hennes sambo. Mycket trevligt och skönt att komma bort lite. Jag känner mig avslappnad där och det är obetalbart. Vi satt och ritade ett tag och sonen gjorde sin första historia med bild till. Den har jag ramat in ikväll och satt upp på väggen. Den blev bara så fin och hans inlevelse när han ritade och skrev. Så roligt att se, "Det är en misil . . ." :) 
Vi blev bjudna på middag där, mycket gott!
Jag är så glad att ni finns!



For sedan vidare för att mata Johanna, men hon vägrade. Tror det blev för mycket med sonens stirrande ögon. Det finns väl ingen som vill ha någon som stirrar oavbrutet när man ska äta. Lämnade lite gott till henne och hoppas hon smaskar i sig lite i alla fall.




Väldigt slö Johanna



Hemåt och mys i soffan innan sonen med mycket trötta ögon tittade bedjande på mig med orden "Mamma, kan jag inte få gå och sova nu?" Haha, vilken fråga, men det var betydligt tidigare än vad han brukar lägga sig.  Det tar på att vara i farten :P



Imorgon ska vi till läkaren med hans fot. Det ser inte bra ut och jag hoppas dom kan göra något åt det hela. Förstår bara inte varför jag är den enda som verkar engagera mig och hålla mig "uppdaterad" om sådana saker?! Suck . . .














Nu vankas mys
med katterna !


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0