22:20




Idag har jag inte varit lika produktiv. Vet inte riktigt vart timmarna har tagit vägen. Helt plötsligt var det kväll och jag insåg att jag knappt gjort något alls.
Det kan vara skönt med sådana dagar men jag hoppas innerligt att dagen imorgon kommer att se helt annars ut.


Har planerat in lite skoj för sonen nu i veckan eftersom det är sportlov. Jag hoppas bara att hostan inte ska göra det allt för jobbigt för honom. Den är inte så farlig alls under dagtid och faktiskt så hostade han nästan inte alls under dagen idag. Det kom ett il när han hade busat en del med en vän till honom. Så det är tydligt att det blir värre vid ansträngning. Funderar på att ringa vårdcentralen imorgon och höra. Kanske det går att ge honom lite medicin om han ska hålla igång lite under dagen.
Vore ju så kul att kunna hitta på något med han utan att han ska besväras av hostan.


Jag ska bädda ner mig nu med en bra bok och hoppas på att sömnen kommer smygandes till mig. Det skulle vara skönt med en hel natts sömn faktiskt.








Har sökt igenom
halva lägenheten i
jakt på lite godis.
Det existerar bara
inget gott här!
Jag vill ha godis!
Det var längesen jag
var så godis sugen
som jag är ikväll !
Ge mig !














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0