21:26




Har precis sett klart på uppdrag granskning som jag fått massa tips om att se ikväll. Det var bland det värsta jag har sett på länge.
Jag mår illa, bara tanken på att det faktiskt har inträffat och hur folk har reagerat, betett sig och behandlat offren i det hela. Det är skandal!
Trodde att vi hade kommit någonstans i det här samhället, att man kunde tänka lite längre fram än vad tårna räcker. Men, tydligen inte. Inte mycket som har hänt de senaste 10 åren märker jag.
Ne, jag hittar inte mer ord. Länkar till några bra bloggare som har uttryckt sig i det hela också.

Helena Sandklef

Magnus Betner


Annars kan ni ju, om ni missat det hela, kolla in programmet på svt play.


Kommentarer
Postat av: söstra

Jag och min brukare såg det också. Man blir ju bara matt. "hörde av bekantas bekanta"... och det ligger som grund till att hylla en våldtäktsman? Idioti!

2010-03-25 @ 11:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0