20:12







Jag vet inte jag, det känns som om hjärnan bara går runt, runt och runt. Jobbiga frågor idag på mitt möte och jag vet inte svaren. Det sitter så djupt inom mig, hur ska jag kunna ens tänka på något annat sätt än det jag gör nu?

Vill få ledigt. En dag utan mina tankar. Hur underbart skulle inte det vara? Bara få leva och vara. Le, ärligt och vilja prata med människor. Orka med att umgås. Jag är så sjukt less på mig själv. Det börjar vara på gränsen. Ibland blir jag rädd för mig själv. För det jag tänker  . . . .














4 just 1 day . . .

















































Kommentarer
Postat av: syster

<3 Jag har hopp åt dig!

2010-03-02 @ 14:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0