15:59





Uppe med tuppen imorse, eller var det någon annan? Hur som helst så var jag uppe rätt tidigt, vilket var bra, hade mycket tyckte jag som skulle hinnas med idag. Måste ha glömt något för fort gick det i alla fall men det gav mig lite extra tid med bara mig själv. Tror jag behövde det lite.
Nåja, fin frisyr fick jag imorse, praktiskt med frisör lite så där hemmavid :) Jag är supernöjd med håret! Blev klippt precis som jag vill ha det :) Har inte hunnit ta kort än, men det kommer så småningom :)



Ska snart ta bussen till staden och ska se "Alice i Underlandet" med bästaste syster ikväll :) Tror att den kan vara riktigt bra och det är verkligen en film som kommer att passa oss båda två :)
Hon var btw så gullig igår och bjöd in mig på middag hos dem. Det gav oss även en liten pratstund. Är sällan som vi träffas och pratar så. Det är skönt, ingen känner mig trots allt så väl som hon gör.



Sen blir det att sova borta inatt. Får se vad det blir för pyssel som vi kommer att sysselsätta oss med denna natt. Ska vara med finaste! Blir nog hela helgen som vi umgås, sen så försvinner hon bort i ett par dagar.
Jag hoppas på en toppenhelg. Vilket jag absolut tror att det kommer att bli :)









Once upon a time . . .




















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0