15:41



Oj vad jag sovde imorse! Börjar märkas att jag inte har haft så bra sömn de senaste nätterna. Hade tänkt vara uppe i tid även denna morgon så att man slapp stressa på morgonen före vi skulle iväg. Men, det var ingen superstress hur som helst.

Iväg for vi till Joypeak, trots att det regnade och var  jättegrått och trist på himlen. Vad gör man inte för barnens skull. Det är en väldigt trevlig tillställning med massor av hoppborgar och andra gratisaktiviteter för barn. Så full mundering med regnkläder och fjuppisar.
Det fungerade jätttebra :)
Jag och grannfrun gick runt på loppisen och hade det allmänt så trevligt man kan ha när regnet öser ner :)
Gick för att skaffa lite mat i magen och satte oss i stora tältet. Där befann sig Heidi Andersson och hon pratade om armbrytning så klart och man fick även prova på :) Sonen stod med stora ögon och lyssnade intensivt på varje ord. Sedan ville han så klart prova på :D
Fick även autograf och tog ett kort med henne. Han var så glad över det och nu står autografen på hyllan i hans rum :)


Vi har precis landat här hemma och det känns att man varit ute i regnet hela dagen. Jag försöker hitta något på tv som jag kan kika på men det är ju bara bröllop eller fotboll överallt känns det som. Inget som jag idag kände för att se på.
Nu ska jag slappa en liten stund innan jag ska göra något gott till middag och sen är det myskväll som gäller helt och hållet här! Funderar till och med på att tända upp lite väldoftande ljus. Det var längesedan :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0