22:03



Regnet det bara öser ner . . .
Idag har det verkligen regnat hur mycket som helst. Men det är skönt samtidigt, allt damm och all pollen spolas ner och luften kommer att bli så mycket lättare att andas sen.

Jag är väldigt trött och sista stundens bus med sonen innan ha lade sig tog nog musten ur mig. Funderar på att bädda ner mig och inte göra något alls mer denna dag. Försöka somna in i vettig tid och förhoppningsvis vakna piggare imorgon.

Kikade en sväng på bröllopet, man kan ju inte låta bli?! Visst är det fint och så där. . . men det känns också så otroligt uppjagat. Jag vet inte, faller mig inte riktigt i smaken. Nje, har aldrig varit speciellt insatt i kungafamiljen och känner absolut inte något starkare behov av det just nu.

Nu, nerbäddning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0