21:54



Vet inte om jag har så mycket att skriva egentligen. Har haft en bra och lugn dag på alla sätt och vis!

Fick brev idag med posten, igen :D Och inte nog med det. Jag fick även ett vykort :) Det är sånt som gör en extra glad. När det kommer annat än bara skit i brevlådan. Man skulle ha haft en massa som man kan skicka brev med :) Det förnöjer verkligen min dag!
Och nej, jag tror inte att du är en stalker :)

Sedan så ikväll har jag varit iväg på bio med ena grannen :) Filmen var så bra och vi hade sjukt bra platser! Nu vill jag bara att den kommer ut på dvd också så man kan se den igen och igen . . .
Tackar och bockar för barnvaktande :)

Ska lägga mig och skriva lite och läsa lite hade jag tänkt, njuta av känslan.

Må väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0