21:47



Inatt ska jag sova!
Så enkelt är det bara.
Igårnatt  blev det knappa två timmars sömn och idag har jag sprungit runt hela dagen och knappt suttit still en sekund. Så, jag behöver verkligen vila.
Framförallt så behöver huvudet vila. Det behöver få en paus. Jag orkar inte med mina egna tankar och vill få vila från dem i några timmar i alla fall.


Det är jobbigt när jag känner saker, när jag måste tvinga mig själv att gå igenom känslan och inte trycka bort den som jag annars så hemskt gärna vill. Det tar på mina krafter och suger energin ur mig.
Det gör även att jag inte har samma kontroll över mina tankar och jag faller väldigt lätt in i gamla tankemönster. Verkligt svårt att hålla sig borta från det.
Jag hoppas jag ska bli bättre på det, för ach och ve vad det är jobbigt att försöka övertala sig själv till att det inte är riktigt så som jag bör tänka.

Svammel, svammel och lite mer svammel . . .

Nu ska jag bädda ner mig i soffan med katterna och se lite film tills jag somnar!







































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0