20:39



Idag har jag gjort så gott som färdigt nere i hallen, men trappen upp och en del i sonens rum är kvar.
Men det är inte mitt fel, solen lyser ju skarpt och man vill inget annat än att bara sitta ute :)
Har varit superhärligt idag att sitta ute och jag har njutit.

Imorgon har jag tänkt att baka lite bullar så det finns till sommarutflykter :)
Då får jag i alla fall en kortare paus från solen och det klagar nog inte kroppen över. Fast jag är duktig om smörjer mig varje dag. Vill inte bränna mig mer detta år i alla fall. Lär väl lyckas sommaren -11 med all säkerhet.


Jag är supertrött och ska alldeles strax ta och bädda ner mig i sängen. Håller på att somna redan nu men tänkte att jag kunde dela med mig av några rader först.

En del ord tar hårdare än andra. Det är inte svårare än så. Och de där orden som inte sägs, de är nog de värsta.
Ibland så känns det som om man är med, fast samtidigt så är man så långt borta som det bara finns.
Svammel kanske, men mina ord.

En textrad i denna låt har fastnat i mig. Jag har haft den hela dagen i huvudet. Nåja, tänkte dela med mig av låten och hoppas på att någon mer kan uppskatta den :)

 

Nu, säng.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0