15:33



Det gick hur bra som helst att träna idag. Kroppen var fylld med energi trots att jag var så trött. Riktigt härligt! :)

När jag sedan kom hem så fastnade jag utomhus med grannarna och har suttit där tills bara för en liten stund sedan. Det är lite molnigt och så men riktigt härligt.
Fast det ser faktiskt ut som om det kan bli ganska så bra väder i afton och ikväll. Det blir mindre och mindre moln. Jag hoppas alla molnen försvinner och att det även är riktigt härligt imorgon då sonen har skolavslutning. Det skulle vara perfekt!!

Ikväll vet jag inte vad som händer. Några ska sitta här ute på gården och umgås på ett vuxet  vis. Får se om jag ansluter eller om jag håller mig inne. Är lite sugen på att fortsätta läsa boken jag började med idag.
Det hela kommer nog att bero på hur trött jag känner mig ikväll kort och gott.

Sitter på balkongen nu och njuter lite. Snart lyser solen på mig och jag tänkte sitta här en stund innan det blir dags för middag.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anders

Söta ni e ;)

Visst kan en bra bok sluka ens tid

men man får inte glömma att ha lite roligt oxå.

Kram

2010-06-17 @ 15:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0