14:00



Gick jag och la mig igår?
Neheedå, jag somnade i soffan och vaknade där också när sonen stod bredvid mig. Han hade drömt en mardröm så jag följde honom till sängen igen och bäddade om honom. Sedan plockade jag undan allt det där som jag hade somnat ifrån tidigare.
Och vad händer då? Jooda, jag ser ju att det är en bra film på tv och tänker, men jag ser bara tills det är reklam. Gick jag och la mig då? Neheedå, jag såg ju såklart färdigt hela filmen :P
Men efter det så traskade jag mig mot sängen. Somnade in fort och sovde verkligt gott.



Snart så ska sonen bege sig till sin fader. Men han kommer igen på tisdag och ska spendera dagen här eftersom hans pappa skulle spendera dagen på ett sjukhus. Det blir bra, då går det inte så lång tid mellan vändorna.

Jag har fått årets första myggbett och det kliar som sjutton!! Brukar inte få så många myggbett, brukar klara mig ganska bra. Så jag hoppas att det blir så även denna sommar trots att det är mygg i vansinne!!

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag. Funderar på att börja läsa en av de böcker jag köpte igår eller så kanske gå en promenad. Om det fortsätter att vara uppehållsväder dvs. Dagen får väl utvisa vad den känner för att erbjuda mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0