13:22




Har varit och tränat en sväng på morgonen, det var mycket härligt. Tog inte i riktigt så där superhårt, men det var riktigt härligt ändå!
Sedan tog jag följe med syster till biblioteket. Lånade mig en bok och en film. En bok av Karin Alvtegen, har läst två böcker av henne tidigare som jag tyckte väldigt bra om och jag tror att även denna kommer att falla mig i smaken.
Sedan hem och efter en snabb dusch så gjorde jag mig lunch och gick ut. Ligger nu ute och försöker få klart för mig om när jag får mina pengar, samtidigt som jag låter solen bränna lite lätt på min hud :P

Fick brev idag också :D
Så glad jag blev!!!
Hade nästan börjat tro att det inte skulle komma något, men plötsligt så kom det :D
Ska ta och skriva tillbaka också, får se om vi får detta att fungera. Glad blev jag i alla fall.

Ne, nu ska jag njuta och skvallra lite.

Sol!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0