10:30



Idag är det inte alls lika fint väder. Det regnar om vart annat och är mulet resterande av tiden. Men jag klagar nog inte, jag tycker det är ganska skönt och med tanke på de planer som jag har idag så tycker jag att det är alldeles perfekt. Då slipper jag längta ut medans jag pysslar på här hemma.


Somnade inte direkt igår men har ändå sovit ganska så bra inatt. Hann med att fundera över en massa saker innan jag till slut somnade. Känner mig rätt funderande även idag, hoppas på att det ska släppa snart. Kände inte riktigt för att gå i grubblerier hela dagen.

Jag hoppas det blir fint väder i helgen, hade funderat på lite som jag och sonen skulle göra. Men det kräver ett relativt bra väder i alla fall. Det är bara att hålla tummar och tår.


Ne, nu ska jag fortsätta med mitt bak och mitt städ :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0