10:16



Jag kunde inte sova igår kväll, istället låg jag och skrev. Och oj vad jag skrev, påbörjade en novell, eller, det blir några sidor sen så fick jag massa annat i huvudet så då blev det en hel del annat skrivet.
Det är längesedan jag hade sådan skrivarlust. Mycket längesen. Jag är glad att det nu har återkommit lite och jag hoppas att det håller i sig ett tag.

Nu har mitt hjärta kommit hem och han har hunnit berätta om varje myggbett och skrapsår på kroppen samt vilka bus som han har pysslat med den senaste veckan. Han är nästan som jag, vill berätta så fort att munnen inte riktigt hänger med hela tiden :)


Idag får vi se vad som händer, det blåser idag med och jag vet att om jag är ute en längre stund så får jag tillbaka det sen. Så, det blir nog till att spendera dagen som mest inomhus. Kanske plågar mig en stund :P


På återseende!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0