08:50



Jag kunde faktiskt somna ändå inatt. Det trodde jag inte där vid halv två, men några timmar fick jag mig och det är alldeles lagomt för att jag ska orka med en måndag helt utan planer.
Är mulet ute, jag klagar inte, tycker det är lite skönt faktiskt. Hoppas att det kommer att regna lite mer också, ser inte ut som om det har regnat så mycket. Vill att all pollen ska regna bort så man slipper det :P I alla fall i någon dag tycker jag.


Sitter med min kaffekopp och ska alldeles snart fortsätta att skriva på en massa annat. Kanske hinner färdigt med den delen idag. Får se. Beror på hur mycket jag väljer att skriva om. Det märker jag när jag väl sätter igång.


Mer kaffe.



Kommentarer
Postat av: Tanten

Nej du får inte önska regn :( jag vill måla färdigt...

2010-06-14 @ 13:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0