23:44



Nu kallar sängen på mig strax, känner mig helt slut efter dagens städning och fixning. Men nu är det fint här hemma och det doftar gott i alla hörn och kanter :)

Mycket funderingar nu ikväll och jag känner att jag är på väg att halka in i gamla tankemönster. Det känns inte alls bra. Jag kämpar hårt med att inte låta dem komma fram och försöka hålla mig själv på ett helt annat plan. Men utemellan är det svårt.
Jag har gett mig sjutton på att jag ska klara mig ur det här, men att lära en gammal hund att sitta är ingen barnlek. Dock går det om man har tålamod nog. Hoppas jag.

Ne, nu ska jag bara kolla lite sidor och sedan krypa ner i sängen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0