22:52



Idag har vi varit borta hela dagen! 
Riktigt härligt  faktiskt. For iväg  tidigt imorse och begav oss till stugan som släkten på min faders sida har. Det är så mysigt där och jag blev glad för inbjudan dit. Mycket kul att träffa kusinerna också och se att det faktiskt går att ordna upp sitt liv, även om det känns som om hon har mycket lång väg kvar att gå. Men, så stor skillnad mot för förra gången jag såg henne.
Sonen trivdes och fiskade i massor och badade och hoppade studsmatta. Det är som ett paradis för ett barn som han :)

Vi lyckades inte riktigt tajma in bussen hem när vi kom till staden så vi gick en sväng runt på stadsfesten. Jag är inte alls imponerad, men sonen däremot, han ville göra allt på en och samma gång. Riktigt allt fick han inte riktigt göra faktiskt. Dom tar ju hutlösa priser på ett sånt där ställe!! Galet.

Ena fisken som sonen lyckades

få idag :D



Sonen sover sen ett tag tillbaka och jag ska alldeles strax bädda ner mig jag också. Är så trött och det är skönt att jag är det denna tid!! :D


 





Kommentarer
Postat av: simone

Vad härligt det ser ut :D

2010-07-14 @ 10:09:30
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0