20:07



Mina bullar blev inte så bra. Vet inte, något gick knas och de jäste inte som de skulle. Men sonen tyckte att de blev goda så de lär nog gå åt ändå :)

Kände mig lite illa till mods och efter middagen hade åkt ner i magen så packade jag en väska, lånade grannens cykel och tog med mig sonen på en liten badutflykt.
Värmen verkar ha kommit sig hit också, riktigt varmt är det än och det var riktigt skönt att cykla lite :)  Nästan 1 mil sammanlagt. Han kämpade på riktigt bra sonen :)































Det var lite kyligt men verkligen skönt att doppa sig :)

Nu vanskas det lite mys och film :)



Kommentarer
Postat av: p

hej vad mysigt det såg ut :)

jag tror tjejen ifråga läser inlägget hela tiden, tyvärr så har jag tappat bort vem det var...

Många kramar P

2010-07-04 @ 12:12:03
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0