17:51



Fick mig upp tidigt imorse och begav mig mot staden för att träna. Kändes som om det var evigheter sen jag var där sist men i värmen som har varit så har man inte känt sig alltför motiverad.
Det var mulet och regnade när jag for vilket var helt underbart! Riktigt skönt ute och så härligt att kunna röra på sig en meter utan att svettas :P
Nåja, det roliga varar ju sällan länge och när tränandet var över så sken solen och värmen spred sig.
Blev som en systerdag idag. Det var trevligt, trots värmen. Har som känt mig alldeles utslagen sen jag kom hem. Har suttit på balkongen en stund och bara varit. Ska nu ta och placera mig i duschen. Hade tänkt göra en riktigt ordentlig rengöring. Som ett litet hemmaspa med mig själv. Jag är så trött, men lägger jag mig nu så kan jag aldrig sova inatt.
Så, för att hålla mig  vaken blir det kroppsligt pyssel.




Vid bra väder imorgon så vill jag nog bada tror jag :)


Kommentarer
Postat av: Patrik

sv; det blev ingen killfilm för jag orkade inte haha, det blev alice i underlandet istället (A)

2010-07-08 @ 15:26:08
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0