15:12



Det börjar klarna och inatt klarade jag mig helt utan drömmar :D i alla fall så kommer jag inte ihåg någon och det är väl det som är det viktigaste.
Vaknade imorse av att sonen ringde till mig och pratade på i hela 20 min <3
Det känns bra att han har sin egen telefon så han kan ringa när han vill och prata. För mig känns det bättre och jag hoppas att  det även känns bättre för honom.

Imorgon vid denna tid så kommer jag att springa runt på nålar. Jag längtar och det är nästan med fjärilar i magen och sånt där nyförälskelsefniss. Känns skönt, det är inte ofta jag får denna känsla :)

Nu ska jag fortsätta med min städning och sedan blir det till staden och göra lite ärenden :)


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0