13:57



Jag är trött. Helt sjukt trött. Skulle vilja sova i flera dagar. Jag visste att detta skulle komma, jag hoppas bara att det går över lika fort som det kom. Får ta någon dag då jag bara sover. Om det nu är möjligt i denna värme. Helt sjukt. Jag får inte ner gradantalet inne, hur jag än kämpar. Så för tillfället sitter jag på balkongen med en fläkt för att inte svettas bort. Avskyr verkligen när det är så här varmt. Min kropp är inte skapad för det!


Det blir bara värre och värre. Jag vet inte hur jag ska få bukt med det hela. Vill bara få bort det. Allt. Nu. För en sekund sedan. Jag önskar att det aldrig hade drabbat mig överhuvudtaget. Det hindrar mig så mycket i allt.


Jag längtar så mycket. Det är inte länge kvar men det känns som en hel evighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0