10:11



Väldigt mulet idag, men varmt ändå. Ganska så behaglig värme för en gångs skull.

Har ingen som helst aning om vad vi ska hitta på idag faktiskt. Är sugen på att åka någonstans, får se hur jag gör. Samtidigt så behöver sonen lite vila. Det var en lång dag för honom igår. Och jag kanske också behöver det om jag ska vara riktigt ärlig mot mig själv.

Det känns att det snart är fem veckor sen jag träffade Lena. Jag har så mycket inom mig som jag inte får ur mig och när Mikael ringde igår så behövdes det inte mycket för att känslorna inom mig vällde upp till ytan. Men snart är det dags för gamla rutiner igen och det finns en bra plan för hösten vilket gör att jag känner mig ganska lugn. På den avdelningen i mitt liv i alla fall.


Nåväl, vad vore väl en bal på slottet. Musik nu och få lite liv i huset :P


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0