09:43



Det lönar sig att hålla igång om dagarna. Fast det vet jag ju sedan  tidigare. Men det är så skönt att  vara helt utslagen om kvällarna. Så där så man knappt orkar lyfta armen för att klia myggbett och så.
Vi var borta och badade hela dagen igår, det var galet härligt i vattnet. Badade som om jag vore en liten flicka igen :P
På kvällen gick jag en promenad med grannen så efter den orkade jag inte med mycket mer. Målade naglarna efter duschen för att varva ner lite och sedan rakt ner i sängen.
Som vanligt kom alla tankar till mig när jag lagt mig, men klarade ändå av att hålla dem på en ganska lugn nivå.

Idag skiner solen lika mycket igen. Men det blir inget bad idag. Har lite saker jag måste fixa med och sen ikväll så kommer syster och svåger hit. Så en lite lugnare dag, men jag hoppas att jag ska kunna sova minst lika gott inatt ändå :)



Kommentarer
Postat av: MATHILDA ღ

God morgon! :)

2010-07-12 @ 09:48:41
URL: http://mathildaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0