00:44




In, ut.
Fram, tillbaka.
Hit, dit.



Rätt vilse. Vet inte riktigt vad jag ska göra med många saker och hur jag ska hantera andra. En del av mig säger som vanligt en sak och en annan en helt annan.
Jag vill så mycket men det går inte. Hur ska jag kunna? Jag vet hur det har gått förr och vad är det som säger att det ska bli på ett annat sätt nu? Eller för den delen att det ska bli lika som förut? är det bästa att gå på det som ens magkänsla säger och att man ska följa den?



Jag blir ledsen när folk inte riktigt lyssnar, när dom inte hör på det jag säger. Vissa saker tycker jag inte att man ska behöva säga mer än en gång. Inte om man en gång väl har sagt det tydligt. Kanske har jag varit för otydlig. Men jag tycker verkligen inte att fallet är så. Nåja, man kanske inte är bättre själv? vad vet jag.



Det är OS nu, jag följer det inte speciellt slaviskt och egentligen måste jag säga att det bara ger mig dåliga vibbar vilket är mycket tråkigt. Sport kan vara trevligt att kika på. Måste få bort lite gamla saker ur minnet så kanske de går för sig sen.



Samtal idag, jag blev glad. Väldigt chokerande men på ett bra sätt. Får väl se i vilken riktning allt går från och med nu. Men jag blev glad i alla fall och det får vara det som räknas som mest just nu för mig i alla fall.



Jag saknar mitt hjärta. Enormt. Men det är snart söndag igen och jag får åter rå om honom. Är otroligt tomt här hemma utan honom. Oftast brukar jag fly hemmet så mycket jag bara kan men av många olika faktorer så orkar jag inte med det den här veckan. Vilket gör väntan på söndag bara mer olidlig.



Ett beslut har jag i alla fall fattat och det känns bra. Får se hur det ska gå med allt annat. Jag vill så gärna komma fram till fler beslut också. Med tiden så kommer även det.

 

 

I don’t know how to be close to you.
I don’t know if I can.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0