23:12






Jag känner mig trött i hela min själ. Men min kropp skulle nog kunna hålla igång hela natten utan problem. Får se hur dom ska kunna komma överens denna natt. Jag hoppas på att jag får sova. Jag skulle behöva sömnen. Väldigt mycket.



Grannarna skulle till staden idag och jag passade på att sträcka ut tummen för att be om lite lift. Det var skönt att komma dit och handla hem lite mat och annat behövligt. Köpte även dimrar till min belysning hemma. Min taklampa i vardagsrummet är verkligen i behov av dimmerfunktion så det kändes lämpligt.
Väl hemma så börjar jag pyssla på med detta men det visar sig fort att något gick väldigt snett med lampan i taket. Inget fungerade i slutändan och dessa dimrar. Ja, de var nära att kastas så långt det bara gick.
Men en snäll (KARL) granne som jag har kom och hjälpte mig. Dock så verkar det som om lampan i taket är stendöd och vid närmare granskning av instruktionerna till den så står det även klart och tydligt att en dimmer inte är att rekomendera.
Så jag får helt enkelt bege mig på jakt efter en ny taklampa. Igen.
Men massa annan belysning har nu dimmer funktion och det är så fint :)
Tack för hjälpen och liften idag :D



Jag har precis stigit ur en värmande dusch och tänkte bädda ner mig med en favoritfilm nu och bara mysa med mig själv.
Fick en liten promenad på memory lane ikväll och det satte fart i nattens tankesystem. Vissa saker saknar man så otroligt mycket men det är en omöjlighet att få tillbaka det till ens liv. Tråkigt.
Ne, film nu och förhoppningsvis, sömn sen.



Once upon a time . . .

 

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0