09:23




Okej, det är kallt. Men solen skiner i alla fall och jag är uppe, jag är vaken. Med nästan 1 ½ timmes sömn inatt så ska jag kämpa mig genom den här dagen och göra allt som jag har inplanerat. Men ja, det känns inte helt frestande. Sängen är varm och mjuk. Inbjudande. Jag tog mig extra tid till att bädda ordentligt så att jag inte ska vilja rasera det för fort :P


Ska snart börja bege mig hemifrån. Jag har om möjligt ännu ondare i halsen idag och hostan smärtar var gång. Hoppas förkylningen ska ge med sig fort. Eller det är mer värk än förkylning. Konstig sjuka.



Kameran är med mig idag, hoppas på att få se något jättefint som jag bara vill ha på kort :)



förra vintern :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0