00:22






Konstig i kroppen idag. Ingen ovanlighet. Men helt orkeslös. Klarade inte av en sådan enkel sak att skruva av en kork från en flaska. Känner mig så liten, så svag. Vart tar mina krafter vägen?!


Middagsfrämmande och kvällsfrämmande. Trevligt. Synd bara att jag inte var på topp. Att mina tankar spelar ett sådant spel med mig att jag knappt vet ut eller in tillslut.


Det händer så mycket inom mig. Alla säger att det är något bra. Men när ska det då börja kännas bra för mig?


Jag vill hitta på nå skoj imorgon, men jag vet inte vad.


Ska jag prova utan eller börja på någon ny?
Suck, om jag bara kunde komma fram till ett beslut . . .

Time will tell . . .

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0