19:13



Idag har det hänt grejjer vill jag lova :P


Upp med tuppen efter en väldigt drömmande och ständigt vaknande natt. Sen iväg och träna. Gick lite segt idag men hey, jag for ju trots att john blund var mig i hälarna hela tiden :P
Sedan hem och fick hjälp med att bära ut en garderob till förådet. Så skönt att äntligen få börja göra om lite i hallen. Men ack så fult det var där garderoben har stått.
Min bovärd anlände, fixade mitt avlopp så nu äntligen kan jag duscha och sonen bada utan att det blir ett sjöslag på golvet, halleleluja :D
Diskuterade lite tapeter med honom och fick klart att jag får nytt i sonens rum och även i hallen :D tjoohooo :D
Det känns verkligen så härligt att ha fått klart med det. Kommer att bli så fint när det är klart!! Har dock inte riktigt beslutat mig för vilka tapeter och i vilka färger det ska gå. Men jag betvivlar att det blir som sonen vill i alla fall :P


Har suttit och byggt med lego med sonen ett tag nu i afton. Det var väldigt rogivande och trevligt. Man kan inte annat än skratta åt vissa av hans fantasier :P


Får se vad det blir ikväll, har funderat på att kanske se en film. Annars blir det att påbörja ett av alla mina projekt som snurrar runt i huvudet på mig :)



Idag är det en bättre dag än igår och det känns bra. Skönt att känna att det kan vara någon dag som är lite mer positiv än andra.





Kommentarer
Postat av: söstra

Vilken fin bild! Gillar när du ler på kort :)

2010-04-29 @ 19:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0