21:51




Det blir ju inte alltid som man har tänkt. Inte idag heller.
Jag skulle ju som bara ta det lugnt hade jag tänkt, sitta ner och njuta av lugnet. Men det gick inte så bra. Så nu är det vårstädat här.
Har torkat fönster, dammat och skurat och haft mig. Det är fint och rent överallt nu och det känns faktiskt jätteskönt.


Fick lite jobbigt besked idag. Men det ska väl inte vara någon större fara fick jag höra. Får väl se, ska hälsa på imorgon. Men det gör ju att man blir lite extra orolig. Vet ju att det en dag kommer att ske. Man går ju nästan bara och väntar på det lite. Men jag vill verkligen inte att det ska hända. Att det ska ske. Inte nu. Inte sen. Aldrig. Dock så kommer den viljan inte att slå in.


Nu är det snart dags för sängen. Jag känner mig helt slut och huvudet behöver lite vila. Det går väldigt mycket upp och ner just nu. Nästan så det bara skiljer någon minut emellan. Jag hoppas att det lugnar ner sig snart. Att det bara är en tillfällig sak. Jag är livrädd för att jag ska falla ner igen. Kämpar med allt jag har för att inte göra det.
Ge mig motivation !




Snart kommer mitt hjärta hem, jag saknar honom så det gör ont!!  Men nu får vi två härliga veckor tillsammans!! Kan inte bli bättre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0