Torsdag

Idag har det varit fullt upp vill jag lova! Uppe med tuppen och sedan göra sig iordning för att fara iväg. Första anhalten var att droppa av sonen på fritids och sedan bussen in mot staden.

Nästa stopp för dagen var provtagning. Hoppas att mina prover fortfarande ser bra ut, borde få veta imorgon. Det har ju inte varit världens bästa veckor bakom mig sen jag tog prover sist.

Sedan möte med min psykolog. Givande som vanligt, men ack och ve så jobbigt det är!! Hon kör hårt med mig men samtidigt har jag bett om det. Ska jag någongång få till allt som snurrar inom mig så måste det göras. Jag vill så gärna bli kvitt så mycket. Men samtidigt känns det väldigt jobbigt. Har ju funnits inom mig så länge att det nästan är en trygghet, låter helt sjukt jag vet, men det är svårt att släppa taget.

När jag var klar där vandrade jag mig bort till nästa anhalt. Möte på arbetsförmedlingen. Min handläggare var lite Wild n' crazy idag. Haha :D Som hon själv uttryckte det :P Hon är rolig och jag har haft henne länge, det är skönt. Hon känner till mig och allt med mig så det får verkligen gå i min takt. Får se om det blir någon form av praktik nu. Kan vara skönt att göra något.
Mötte Nadia på af och vi bussade oss hem tillsammans :) Stackarn, hon tror att hon har svininfluensan ;) men jag tvivlar jag ;P

Sonen leker med en kompis från skolan och jag är rastlös, vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med. Stannar jag av somnar jag för jag är helt sjukt trött! Kanske får sova inatt då för omväxlingens skull. Måste få sova inatt.


I'm not stupid you know, I get it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0