Torsdag

Oj, jag steg upp runt nio imorse efter en god natts sömn för en gångs skull och tänkte att nu måste jag ju ha sovit färdigt för inatt. Kollade runt lite och fixade med lite. Men halsen ömmade och jag kände mig inte riktigt så pigg så jag kröp ner under täcket igen för att finna lite värme och hips vips så somnade jag tydligen om. Har precis vaknat igen. Men skönt var det och jag behövde det säkert eftersom jag inte alls sover bra alla nätter.
Nu känns det mycket bättre både i hals och med värme så nu är jag redo att möta dagen :)

Ska ta mig en dusch nu så jag vaknar till liv ordentligt sen får vi se vad jag ska sysselsätta mig med. Något pyssel tror jag att det blir. Kanske framför en film.  Det finns några filmer som var länge sedan jag såg nu som skulle vara trevligt att glutta lite på :)

Nåväl, hoppas solen lyser på er alla idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0