Torsdag

Det känns så himla härligt i mig idag och igår var en lika skön dag! Var och träffade min läkare i tisdags och fick en ny medicin (igen). Mina förhoppningar var inte alls så stora då i stort sett inget har fungerat förr. Men den här tabletten gör verkligen mirakel med mig! Jag kan le igen, jag vill göra saker, min ångest är så reducerad och jag har energi!
Att  vi äntligen har hittat rätt jag och min läkare känns så otroligt bra. Kanske den här hösten kommer att kännas lättare än vad den har gjort de senaste 9 åren! Jag kan äntligen känna visst hopp igen och bara att jag kan le och så gör så otroligt mycket! Kanske det får vända nu, kanske kan jag äntligen få fungera som en "normal" människa! :D


Har varit och vandrat runt i  skogen med Daniel på morgonen i en dryg timme. Det var superhärligt, solen sken mellan träden, löven yrde runt, svamparna luktade gott och mitt i allt hittade vi ett hus som vi nyfiket kikade runt i. Inte inne i det, men runt om :)


Är och fixar lite ärenden idag på stan. Skönt att komma ut lite faktiskt.

Mina tankar går till Tilly och hennes familj. Jag hoppas verkligen att allt har gått så bra som det bara har kunnat!!!

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag håller tummarna för dig!

2009-09-11 @ 10:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0