Fredag

Hade sovfrämmande inatt :) Sådant tycker jag om, jag sover så mycket bättre än när jag sover helt själv. Trevligt med sällskap :)

Har varit till stadens gator en sväng idag och fixat ut lite mer medicin. Känns som om halva mitt liv handlar om mediciner just nu. Men nu var det förhoppningsvis sista gången på länge som jag måste gå på apoteket.

Pratade med min läkare en sväng igår och det kändes så skönt att få säga att det här fungerar. Att jag nästan inte har någon ångest alls för tillfället. Att livet i sig faktiskt känns lite lockande igen. Det är bara så skönt!
Kanske får jag prova på att leva igen, att få energi. Får jag det så får jag ju igång mitt liv igen så det blir levnadsbart!

Jag har mycket funderingar inom mig. Finns så mycket jag skulle vilja fråga om och få veta. Men jag vet att det kommer en tid när allt blir uttalat och då får jag veta. Man ska inte stressa fram en del saker. Det kommer när det är redo att komma. Men jag kan ändå inte låta bli att fundera på det hela.
Finns saker som jag skulle vilja att de skulle ske. Samtidigt som det gör mig livrädd. Skulle det verkligen fungera?

En person som vill ses ikväll, jag tror att det skulle vara roligt, samtidigt som jag inte tror att det är så lämpligt med tanke på hur andra relationer i mitt liv ser ut. Men jag måste ju som erkänna att tanken på ett möte är lite lockande.

Nu ska jag koppla in min andra mus och sedan gå och handla lite till middagen. Fisk idag. Gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0