Fredag

Fredag idag, det känns skönt. Ännu en vecka avklarad. Det har varit upp och ner på många olika sätt och ja, det har varit lite kämpigt på en del punkter. Men så länge man överlever så klarar man väl av det antar jag? Det som inte dödar en....

Har just pratat med chefen min ett tag, fått lite arbete till nästa vecka. Det är bra. Bra med jobb! Det ger pengar och det behövs alltid. Behöver bara mer jobb. Egentligen. Fast samtidigt måste jag ta det lugnt och komma tillbaka till det där livet som jag verkligen vill ha. Det är svårt att väga det där. Ska jag arbeta för att få in de där pengarna som jag verkligen behöver eller ska jag ta det lugnt och hitta mig själv så att jag börjar må bra igen?
Det låter som ett enkelt val men det rycker i hela mig, jag bara vill arbeta i massor medans jag vet hur jag är efter två hela arbetsdagar.

Hoppas mina grannar har vaknat för nu kan jag inte hålla mig från att spela musik längre! Vaknar till liv så mycket bättre med musik :)

Ne, upp med volymen och börja poppa och hoppa i lite kläder :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Arbeta till en början max två dagar i veckan då och inte två dagar som följer på varandra? så får du någon dag mellan att vila

2009-09-25 @ 10:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0