Onsdag

Oj så trött jag har varit idag, nu har jag haft två nätter med otroligt lite sömn och tvingat mig själv att vara vaken hela dagen. Det gör att jag är väldigt trött precis hela dagen och har svårt att hänga med i samtal osv. Men sen när kvällen kommer, ja då helt plötsligt passar det att bli pigg. Eller jag tror att den mer korrekta termen är övertrött. Nåja, ikväll hade jag i alla fall tänkt få mig i säng före tolv och kanske till och med att jag lyckas somna. Man kan ju hoppas lite i alla fall hur otroligt hopplöst det än må kännas.

Var en sväng på stan med Nina idag innan det begav sig att hämta sonen på skolan. Sen blev det en lugn stund hemma innan vi for till Terese och Roger. William och Moa lekte precis som vanligt och vi vuxna pratade lite om livet och allt annat som händer runt om oss just nu. Trevligt, lugnt och avslappnat :)
Fick även ljusen som jag och övriga beställde på ljuspartyt! Åh, de är så fina och passar perfekt i mitt vardagsrum! :D  Har inte tänt något doftljus dock, allting retar min hals ändå så det känns som om jag bara skulle trigga hostan ännu mer. De får sparas till en annan kväll :)

Jag har huvudvärk. På många olika sätt. Hur nu det har gått till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0