Oh Läbbans

Har ju inte hunnit skriva något idag alls. Full rulle ända sen starten på morgonen. Började med att jag försov mig lite, inte så farligt, hann ändå i tid men jag tycker inte om att måsta stressa på morgonen. Så otroligt jobbigt!
Iväg för att ta blodprov, en väntan i väntrummet som nästan aldrig tog slut, jisses vad jag fick vänta. Men tillslut var det min tur och det gick bra. Får se vad svaret säger, läkaren ska ringa imorgon och berätta. Kanske blir en höjning på medicinen. Får se.
Sen så kom Therese till staden och vi traskade runt lite innan vi begav oss till solbacken och gick på affärer där. Väldigt trevligt tycker jag att det var! :) och jag kan inte sluta fundera, får inte vi kvinnor ha en rumpa? ;)

Hem sen och fick världens städil :D så hela lägenheten fick sig en ordentlig omgång och det känns så skönt nu när jag vet att det är städat och fint :D
Sen kom sonen hem som varit hos en kompis sen skolan slutade. Han var väldigt trött och det tog inte många sekunder innan han somnade inte :) Hoppas han är pigg och rask imorgon :)

Sen ikväll så har Daniel och Nina varit här på besök. Vi har gjort lite fotbehandlingar och manikyr :) Väldigt trevligt och avslappnat. En lugn kväll som avslutning på en dag med full rulle. Jag märker verkligen att min andra medicin börjar verka, har åter fått energi och känner att jag vill göra något om dagarna. Tänk om det alltid fick vara så här?
Fick mig även lite massage på axelpartiet innan Daniel gick hem så jag är alldeles avslappnad nu. Hur skönt som helst!!

Ne, nu ska jag släcka ner och försöka sova. Dagen imorgon kommer säkerligen att vara fylld med skojsigheter.


Kommentarer
Postat av: Therése

JO, speciellt när vi knappt varit hemma idag så är det skönt komma hem till er orört hem :)

2009-10-17 @ 00:26:29
URL: http://fairpinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0