Bus eller godis?

Igår var en rätt fullspäckad dag igen. Fick en lugn och skön start på dagen med sonen i sängen. Det är alltid lika mysigt förutom hans iskalla fötter som letar sig mot mig.
Vi hade bestämt att gårdagen skulle ägnas åt halloweensaker. Så sonen fick klä ut sig, jävul som stod på menyn i år, och sedan kom Moa och hennes mamma och vi började bege oss iväg.
Dom blev så fina våra troll, eller jag menar jävulen och piraten :)


Sedan for vi till mormödrar och barnen sprang runt i grannskapen och fick sig en del godis :)
Dom hade jätteroligt men fick inte busa så mycket. Det var mest godis som ficks, eller andra godsaker :)

Vi begav oss hemåt igen och mötte upp med  några andra mödrar och deras barn och så fick dom gå runt här i grannskapet och busa lite :)



En trevlig dag men jag var rätt slut. Hade inte alls planerat något för kvällen, kände som att soffan var det enda som kallade. Svågern min hörde av sig och undrade om vi skulle se film, det kändes helt okej så han kom hit och vi såg en film som jag inte alls la på minnet, alltså vad den hette. Men bra var den, ltie annorlunda eller ja, jag vet inte. Man fastande då i den :)
Det var trevligt i alla fall! Kul med lite svåger tid.

Iafton ska vi fara och bada, det är skönt. Nu under dagen vet jag inte riktigt vad som händer, det får vi helt enkelt se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0