20091020

Idag är det en sorgens dag egentligen, men jag sörjer inte längre. Nu saknar jag bara, nu minns jag bara. Men det är jobbigt med minnen också. Det kan slå ner mig ganska rejält.
En gång i tiden var det på ett annat sätt. Idag är det inte så. Allting i min tillvaro förändrades när det hände. Det är det som jag saknar, hur det en gång var. Att ha en familj. Att få känna trygghet till någon närstående. Det är nog den biten som är mest jobbig just nu. Men, man vänjer sig, hur mycket jag än skulle vilja att det var som förut så går det inte, det är inte så. Jag får helt enkelt vara nöjd med mitt liv som jag har idag. Göra det bästa av situationen hur jobbigt det än må vara.


Pappa RIP

Du finns alltid med mig

och jag saknar dig!

Love <3

 

 

Idag har jag i alla fall gjort litegrann. Har varit till frisören min och klippt bort en massa hår så nu slipper jag vara irriterad och vresig över att det är för mycket hår precis överallt!!

Efter det så for jag till Tessan och drack lite kaffe. Det var mycket trevligt! Vi pratade en del och bara tog det lugnt.

 

Ikväll umgås jag med Daniel, han var snäll och följde mig till Pappas grav och sen så bänkade vi oss i min soffa med våra datorer. Snart börjar det vara dags att i alla fall försöka krypa ner i sängen. Få se om man får sova något alls inatt. Det känns inte direkt så.

 

Knepig fråga från min psykolog. Ska till nästa vecka försöka komma fram till vem jag är. Det gnager i mig och jag hittar inte något vettigt svar. Mycket knepigt.

 

En oväntad kom ihåg dagen idag, det var väldigt omtänksamt och jag är glad att just han är min vän.

 

Ne, ögonen hänger och jag känner mig bara så tom just nu... vill gråta men det kommer inget. Vill att någon ska ge mig en kram och bara vara med mig. Låta mig få känna viss trygghet...

 

Nothing perfect lasts forever

except in our memories


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0