Måndag



... och Ejika hon är tlött.

Har varit på utvecklingssamtal och det gick bra. Var inga större överaskningar, det mesta visste jag redan och det känns som om mål och sånt är rimligt uppsatta.
Han kämpar på bra sonen min och jag är så stolt över honom.

Sen kan man ju fundera över hur andra människor fungerar. Såg besvikelsen och jag förstår precis varför. Hur kan man förneka någon något som dom verkligen vill och tycker om? Ne, det finns anledningar till varför jag gjort en del val som jag har gjort i mina dagar. Det blir mer och mer tydligt.


Inte många timmars sömn inatt och jag kan inte direkt lägga mig och sova nu. Ska strax hoppa mig in i duschen (eller masa är nog ett mer passande ord) och sedan är det bara att bege sig iväg. Möte idag, jag hoppas det ska gå bra, inte vara alldeles för jobbigt, men hjärnan känns inte riktigt som om den är på rätt ställe och det gör ju att det blir lite extra jobbigt.

Ikväll är det pysselkväll hos min syster. Det ska bli trevligt. Hoppas bara att jag har kvar viss energi i kroppen då.

Sen när jag kommer hem, ska jag bara ligga i min säng. Jag ska ta min sömnmedicin och förhoppningsvis ska jag få sova en natt. Bara jag får sova mer än 3 timmar är jag nöjd. Känns som om det är en evighet sedan jag fick sova ordentligt.

Vädret skulle kunna gå och dra pungen i gruset!! vi hade fått det så fint med snö och allt. Nu har det regnat i två dagar och det är återigen grått och tråkigt. Vart for min snö? Jag som hade börjat känna att det skulle bli kul att julpynta börjar nu känna att det är så långt borta igen.
Hoppas det hinner komma lite snö innan det är dags för pyntning.

Duscha nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0