Tisdag

Det märks på min kropp hur mycket det är just nu. 6 dagar i rad, men nu är jag less. Nu tog jag något mot det. Jag orkar helt enkelt inte med det mer.


Mötet i måndags var tungt. Betydligt tyngre än vad jag trodde att det skulle bli. Men det är bra, det märks att det hjälper, det händer nya saker varje dag med mig. Men det är tungt. På ren svenska är det jobbigt uta bara fan!!


Går hyffsat bra med mitt slutarökaprojekt. Det är lite jobbigt men i slutändan ska det nog bli bra! :D


Ett blogginlägg till mig ikväll, det var så fint, det rörde mig till tårar. Du ser och förstår mig så bra! Jag finner inga ord. <3 !!


Det blev en promenad ikväll, jag kunde inte vara hemma, så jag lånade Tessans hund och traskade med musik i öronen. Det var riktigt skönt att gå där med mig själv i mörkret och alla höstdofterna. Det blev lite längre än vad jag tänkt men tog det rätt lugnt ändå.


Orden tar slut, jag borde sova. Lång dag imorgon och upp tidigt.


Det finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag längtar tills jag åker iväg på fredag!! Lugn och ro och få kramas med finaste!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Ett blogginlägg till mig ikväll, det var så fint, det rörde mig till tårar. Du ser och förstår mig så bra! Jag finner inga ord. <3 !!"



Du förtjänar så mycket mer...



2009-11-04 @ 01:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0