Fjjedag !



Tja, vad ska jag skriva, kunde inte somna igår, låg vaken och vred mig i sängen. Både av rastlöshet och skratt. Jag skrattade så jag grät, längesen jag skrattade så mycket och på det sättet. Jag blir så glad att vi även kan slappna av på det sättet med varandra och bara totalfula oss. Du gör mig glad. Du förgyller min vardag!


Jag sovde lite länge idag, eftersom jag inte kunde somna inatt. Vet inte när det blev så att jag knoppade in, men inte före fem i alla fall.
Studsade mig upp och ordnade lite saker som skulle fixas. Sedan in i duschen för att ordna till mig själv inför kvällen. Var bjuden till min syster på singstar kväll med massa folk.
Men som vanligt så klarade jag inte av att  vara där så länge. Jag får panik och en längtan till att återgå till mitt gamla liv. Så jag valde att fara därifrån. Min älskade vän Tessan kom och hämtade mig, hon ringde så fort hon fick höra att jag hade panik. Så underbart omtänksam och snäll!! <3
Jag märker vilka människor som jag känner mig avslappnad med och som verkligen bryr sig om mig. Jag uppskattar er så otroligt mycket

I'm a terrorist, my name is Achmed ;P




Nu sitter jag och Edward hemma hos Tessan och Roger och bara tar det lugnt. Lite på nätet och surfar och bara chillar. Det var bra för mig.
Här mår jag bra. Här är jag lugn. Jag tycker om er! <3

Flera timmar i telefon, det gillar jag. Önskar bara att vi bodde närmare varandra. Så att möten kunde vara lättare att ordna. Men snart får vi träffas igen och jag längtar så otroligt mycket!!!

Me is feeling happy, it's strange, but it feels so good!! :D


Kommentarer
Postat av: Tanten

gumman...du vet att du behöver inte en fråga mig eller roger något. Vi finns här och kommer alltid att finnas här <3

2009-11-21 @ 00:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0