Det var så roligt, jag måste skratta... trallalala



Måste ju säga att jag blir lite glad faktiskt, det blir bara fler och fler som läser min blogg och fler och fler som är återkommande :D
Kul att någon uppskattar att läsa det jag orkar skriva ner!
Men det vore trevligt med lite fler kommentarer ;P


Har haft en trevlig kväll. Begav mig till staden i eftermiddag för att sällskapa med min goda vän M. Vi gick en snabbis på skyltsöndag och sedan inhandlade vi till middag. Gick hem till henne och pysslade på med maten och pratade. Det är som sagt inte så ofta som vi får den tiden tillsammans så det uppskattades väldigt mycket hos mig!
Sedan burrade vi ner oss i hennes übersköna soffa. Åt middag och såg film. Fast det blev ganska mycket prat också. Filmen var bra, tyvärr hann vi inte se den färdigt så det får bli en annan dag :)
Vi umgicks i massor förut och jag är så glad att vi börjar träffas mer och mer. Det värmer mig, det finns en sådan förståelse för allt. Hon förstår mig på ett plan som inte många gör.


Just för tillfället sitter jag hemma hos mina andra mycket goda vänner, dom tyckte att jag skulle hämta min dator och lana lite med dem. Jag är inte alls sen att hänga på i sånna svängar :P  Mycket trevligare än att sitta hemma själv måste jag verkligen säga. Sen så tyckte dom jag skulle ta pyjamas och tandborste med mig också :) så det blir lite sleeping over då inatt.


Funderar hur jag ska göra med min son, den där jävla gris-sjuke-sprutan. Jag har som lite vemod inför om han ska få ta den eller inte? Får ett tag till på mig att fundera men ja, får se helt enkelt. Finns ju både för och nackdelar känns det som.

Måste man alltid vara söt? ;P

Det är skönt, jag får chans till att sakna just nu och har haft mycket tid att fundera på. Det känns bra. Jag är tacksam för det. Dock vet jag inte än, hittar inte riktigt svaret inom mig. Det enda jag kan känna är att jag vet inte om jag vill förlora dig ur mitt liv. . .

Helt torkade nu och så vackra! Me really like!!



Det finns en person
eller typ två.
Jag förstår inte hur de
tänker, hur de fungerar.
Jag blir så upprörd.
Jag blir rentav ARG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0