21:39



Sovde en timme eller två för länge idag. Men, det var skönt och jag behövde nog dessa timmar. Mycket skönt. Önskar ibland, eller ofta, att jag inte hade sådan panik i kroppen utan faktiskt kunde njuta lite mer. Men så är inte fallet och det får jag gott ta och leva med.


Idag har jag vandrat med min vän M på stadens gator och letat julklappar. Det har gått bra. Har hittat en del och det känns skönt. Ju fler man kan göra bort desto skönare är det. Bättre göra det nu än senare. Ju fortare jag får alla bortklarade ju skönare är det.
En riktigt trevlig dag och jag kom precis hem innanför dörren.


Glad överaskning idag också! När jag vaknade imorse så hade det frusit på och snön var kvar!! Så det hjälpte nog att jag inte skrev så mycket mer än så inatt ;P
Snön gjorde mig glad och det känns så mycket lättare att kika ut nu än tidigare.
Hoppas den bara har kommit för att stanna helt och hållet nu.


Får besök av grannen ikväll en stund. Det blir trevligt. Längesen vi umgicks med varandra.




En del saker förstår jag bara inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0