21:57




Varit lite slö i några dagar på att skriva. Egentligen så vet jag inte hur mycket jag har att dela med mig av för  tillfället.

Det är mycket tankar nu, runt jul och traditioner och familj. Vad man ska göra, hur man ska göra och varför en del saker blir som det blir hela tiden?!

Börjar vara nervös inför mötet, det känns nästan bara jobbigt, men skönt att ha vädrat lite om det idag och att jag även får göra det fler gånger.

Skulle ta den där gris-jävla-sprutan idag. Det gick inte så bra. Tur att sonen var världsbäst och kunde ta den trots att jag inte ens kunde vara kvar i rummet. Klarade en minut kanske, sen var jag likblek och svimfärdig och kräknödig. Ne ve och fasa. Sprutor och jag, vi är inte kompisar. Så enkelt är det bara.


Ska strax bädda ner mig i sängen. Har tagit ett långt varmt bad och pysslat om mig själv lite grann.  Det var otroligt skönt. Man skulle ha haft gjort det lite oftare. Skämma bort sig själv helt och hållet!!

<3

 

Ne, sängen nu. Jag är trött. Jag är slut. Jag vill sova.

 

 

Hoppas bara jag vaknar imorgonbitti....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0