15:53



Phju, har precis kommit hem efter att ha vandrat runt på stadens gator och fixat med julklappar! Nu är jag i stort sett färdig, hade bara några små kvar att fixa. Visste i stort sett vad också så det gick enkelt. Skönt att ha gjort det klart i alla fall. Funderar på en sak till, då till sonen så klart. Får se hur det blir. Han skulle nog bli glad. Men ja, man kan ju inte köpa hur mycket som helst känns det som.


I afton, efter middagen så ska vi göra pepparkakshus och pyssla med lite tomtar :) Tror sonen ska få göra sig ett riktigt tomteland. Det är som så fint och mysigt och ser alltid ut på olika sätt :)


Ikväll vet jag inte riktigt. Funderar på att ta ett bad. Det var otroligt skönt igår. Kanske träna lite också. Märkte verkligen igår hur mycket svagare jag blivit under tiden som jag inte orkat träna nå alls. Måste få någon ordning på det.


Ne, nu ska jag göra någon trevlig middag och förbereda för kvällens sysslor :)


Tomtenisse-son -08

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0